Vi har altid fokus på at give vore kunder enkle, overskuelige og hurtige indsigter i udvalgte målmarkeder

Med vores enkle samt overskuelige løsninger leverer vi et letforståeligt og holdbart produkt og i samspil med vores rolle som seriøs sparringspartner øges jeres muligheder for at lykkes i markedet

Vi laver analyser af høj kvalitet med sikkerhed for, at de indsamlede og bearbejdede data er korrekte. Overordnet har vi kompetencer indenfor to grene af analyser:

Kvalitative analyser
hvor vi gerne benytter metoden; fokusgruppeinterviews eller dybdeinterviews.

Kvantitative analyser
hvor vi anvender metoder som telefon-, internet-, postale eller personlige interviews. (via. nye platforme)
Vi laver dataindsamling på platforme som smartphones og tablets, hvor kunderne enten modtager sms, scanner en QR kode eller linkes til vores surveysystem.
 

 
Fokus på det, der IKKE er der
24/07/17

Retter uden gluten, uden laktose, uden sukker og uden fedt, er det som restauranterne, hotellerne, kantinerne og de offentlige køkkener har mere og mere fokus på.

BIG data er som teenagesex
01/06/17

Alle taler om det, ingen ved rigtigt, hvordan de skal gøre det, men alle tror, at alle andre gør det, så alle hævder, at de gør det. Jeg taler naturligvis om big data.

TDC har set lyset!
08/05/17

Det er tungt og dyrt at behandle kundehenvendelser, der sker på baggrund af fejl, misforståelser eller reklamationer.

"Vi har mere end 10 års erfaring med værdiskabende markedsanalyser"