Vi har altid fokus på at give vore kunder enkle, overskuelige og hurtige indsigter i udvalgte målmarkeder
Hvordan arbejder vi?
 

Vi vil gerne agere som sparringspartner i alle former for analysearbejde. Om du søger en sparringspartner til hjælp med målinger indenfor kundetilfredshed, konkurrent, kendskab eller image i markedet kan vi varetage opgaven, da vi har de faglige og personlige kvalifikationer.
I alt hvad vi laver, lægger vi vægt på at være sparringspartner i hele processen, så vi sikrer, at der både stilles de rigtige spørgsmål til de rigtige mennesker, men også at de indsamlede data håndteres korrekt i forhold til det ønskede udbytte. Dertil leverer vi resultaterne i et letforståeligt sprog og i en enkel præsentation, som giver et overblik over resultaterne, så det netop bliver, som nævnt, nemt og lige til at arbejde videre med.

Yderligere anvender vi egne interviewere, og gennemfører i det hele taget alle analyseopgaver, idet vi betragter det som en væsentlig kvalitetssikring, at vi selv står for hele processen i forbindelse med analysearbejdet.

Desuden kommer vi med løsningsforslag til, hvordan resultaterne med fordel kan arbejdes videre med. Du er dermed sikret et udbytte af vores arbejde, og idet vi fungerer som sparringspartner gennem hele processen, sikrer vi, at udbyttet er det rette i forhold til ønskede behov. Dette giver dig alle muligheder for at lykkes i markedet.

—I dette link, vises et eksempel på, hvordan vores enkle præsentation kan se ud: PowerPoint 

 

 
Fokus på det, der IKKE er der
24/07/17

Retter uden gluten, uden laktose, uden sukker og uden fedt, er det som restauranterne, hotellerne, kantinerne og de offentlige køkkener har mere og mere fokus på.

BIG data er som teenagesex
01/06/17

Alle taler om det, ingen ved rigtigt, hvordan de skal gøre det, men alle tror, at alle andre gør det, så alle hævder, at de gør det. Jeg taler naturligvis om big data.

TDC har set lyset!
08/05/17

Det er tungt og dyrt at behandle kundehenvendelser, der sker på baggrund af fejl, misforståelser eller reklamationer.

"Vi har mere end 10 års erfaring med værdiskabende markedsanalyser"