Vi har altid fokus på at give vore kunder enkle, overskuelige og hurtige indsigter i udvalgte målmarkeder

​4B Byggebranche Indeks


4B Byggebranche Indeks giver et indblik i de professionelle slutbrugeres adfærd. 
Analysen er et godt input i såvel producenters som grossisters strategi- og salgsarbejde.
Vi interviewer 500 håndværkervirksomheder med mindst én ansat. Interviewene gennemføres som telefonintervew, for at sikre den rette repræsentativitet blandt håndværkerne.
Fordelingen af interview er:
​200 tømrere
100 murere
100 VVS’ere
100 el-installatører
​Respondenterne er ansvarlige for indkøb af værktøj, byggematerialer, arbejdstøj o.l.
​​Udover at vi ser på udviklingen fra år til år, tager vi yderligere fat på emner som:
Inden for hvilken produktgruppe, der er sket den største udvikling de sidste 2 år.
I det første Byggebranche Indeks fra 2015 var der blandt andet følgende spændende resultater:
61% søger information om produkterne på forhandlernes hjemmesider
38% søger information via deres smartphone
86% modtager nyhedsbreve fra én eller flere producenter
27% kontakter producenterne om produktegenskaber/anvendelsesmuligheder mindst en gang om ugen
53% køber primært ind hos forhandleren/grossisten
Energi-optimering er generelt den vigtigste trend

 
Nøglebundtet eller Schlüsselbund til byggebranchen
05/03/18

Et stærkt samarbejde med markedsafdækning, PR – kommunikation og etablering af kontakter i Tyskland.

Eksport til Tyskland
28/02/18

Jeg var rådgiver i et gremium, der skulle vurdere 10 danske virksomheders forberedelse til det tyske marked.

Nøglebundtet eller Schlüsselbund for fødevarer
25/01/18

Et stærkt samarbejde med markedsafdækning, PR – kommunikation og etablering af kontakter i Tyskland.

"Vi har mere end 10 års erfaring med værdiskabende markedsanalyser"