Vi har altid fokus på at give vore kunder enkle, overskuelige og hurtige indsigter i udvalgte målmarkeder

Kundecase ITW Byg A/S


Kundens kommentarer:

"I forbindelse med, at ITW BYG ønskede at tage temperaturen på et af vores varemærkers position i markedet, valgte vi at benytte os 4B's Omnibus.
Valget faldt på 4B, da deres Omnibus analyse gør det muligt hurtigt og til en overkommelig pris at få besvaret vores spørgsmål omkring mærkets positionering.
4B leverede en fyldestgørende rapport til tiden, og var også klar til at give uddybende besvarelser på vores de ekstra spørgsmål, der rejste sig, da vi gennemgik rapporten".

 
Dorthe Bernt Andersen
Marketingchef

Læs om 4B Byggebranche Omnibus her: Byggebranche Omnibus

 
Fokus på det, der IKKE er der
24/07/17

Retter uden gluten, uden laktose, uden sukker og uden fedt, er det som restauranterne, hotellerne, kantinerne og de offentlige køkkener har mere og mere fokus på.

BIG data er som teenagesex
01/06/17

Alle taler om det, ingen ved rigtigt, hvordan de skal gøre det, men alle tror, at alle andre gør det, så alle hævder, at de gør det. Jeg taler naturligvis om big data.

TDC har set lyset!
08/05/17

Det er tungt og dyrt at behandle kundehenvendelser, der sker på baggrund af fejl, misforståelser eller reklamationer.

"Vi har mere end 10 års erfaring med værdiskabende markedsanalyser"