Vi har altid fokus på at give vore kunder enkle, overskuelige og hurtige indsigter i udvalgte målmarkeder

4B Byggebranche omnibus

 

4B Byggebranche Omnibus er en fleksibel markedsanalyse henvendt til producenter og forhandlere i byggebranchen, som ønsker øget viden om de professionelle slutbrugere. Analysen giver producenterne og forhandlerne mulighed for at få aktuelle spørgsmål til én eller flere brancher ”koblet på bussen”.
Hvem spørger vi?
Respondenterne er professionelle håndværkere (tømrere, murere, elektrikere og VVS’er), forhandlere og arkitekter.
Hvordan spørger vi dem?
Vi gennemfører undersøgelsen som telefoninterview, ud fra vores erfaringer med at det er den bedste måde, at få kunderne i tale på.
Hvor mange spørger vi?
Vi gennemfører interview med 100 slutkunder i hvert af segmenterne. Vi sikrer repræsentativitet i forhold til geografi og størrelse på virksomheden.
Hvornår spørger vi dem?
Vi gennemfører omnibusundersøgelsen i april og oktober hvert år.
Hvad får du?
Du modtager en Power Point rapport med grafiske fremstillinger af de spørgsmål, du har ønskes at få svar på. Vi deler svarene op i forhold til kundesegment, geografi antal og hovedleverandør.
Hvornår får du det?
Vi leverer de færdige rapporter senest 4 uger efter opstart.

 
Fokus på det, der IKKE er der
24/07/17

Retter uden gluten, uden laktose, uden sukker og uden fedt, er det som restauranterne, hotellerne, kantinerne og de offentlige køkkener har mere og mere fokus på.

BIG data er som teenagesex
01/06/17

Alle taler om det, ingen ved rigtigt, hvordan de skal gøre det, men alle tror, at alle andre gør det, så alle hævder, at de gør det. Jeg taler naturligvis om big data.

TDC har set lyset!
08/05/17

Det er tungt og dyrt at behandle kundehenvendelser, der sker på baggrund af fejl, misforståelser eller reklamationer.

"Vi har mere end 10 års erfaring med værdiskabende markedsanalyser"