Vi har altid fokus på at give vore kunder enkle, overskuelige og hurtige indsigter i udvalgte målmarkeder

4B Food Service Indeks


Vi har siden 2010 indsamlet data til vores Food Service Indeks og vores mange kunder er glade for produktet.
Vi interviewer 300 kantiner, offentlige køkkener, hotel & konferencecentre, restauranter og fast food kunder.
Udover at afdække kundernes forventning til udviklingen på markedet og deres købsmønstre, stiller vi nogle spørgsmål for at afdække deres forbrugsmønstre.
Blandt andet:
Hvor stor andel af økologiske varer de forventer at anvende i køkkenet fremover.
Hvor stor en andel af deres måltider de forventer at producere fra bunden.
Hvad du som producent kan gøre bedre fremover.
Hvor de søger deres inspiration
Det grønne Food Service
Vi laver igen i 2016 en særskilt undersøgelse. Undersøgelsen afdækker blandt andet temaer som betydningen af CSR, mærkninger af bæredygtige produkter, sporbarhed og madspild for slutbrugerne. Vi interviewer også her 300 slutbrugere.
Terminer for levering af resultaterne
1. halvår leveres uge 25
Det grønne Food Service undersøgelse leveres uge 39
2. halvår leveres uge 51

 
Fokus på det, der IKKE er der
24/07/17

Retter uden gluten, uden laktose, uden sukker og uden fedt, er det som restauranterne, hotellerne, kantinerne og de offentlige køkkener har mere og mere fokus på.

BIG data er som teenagesex
01/06/17

Alle taler om det, ingen ved rigtigt, hvordan de skal gøre det, men alle tror, at alle andre gør det, så alle hævder, at de gør det. Jeg taler naturligvis om big data.

TDC har set lyset!
08/05/17

Det er tungt og dyrt at behandle kundehenvendelser, der sker på baggrund af fejl, misforståelser eller reklamationer.

"Vi har mere end 10 års erfaring med værdiskabende markedsanalyser"