Vi har altid fokus på at give vore kunder enkle, overskuelige og hurtige indsigter i udvalgte målmarkeder

Historie

4B Research blev stiftet af Dennis Blome i 2003, ud fra /omnibus-byg-foraar-2016-(1)ideen om at danske organisationer laver for få eller slet ingen
markeds- og kundeanalyser. Herefter har vi gennem
årene hjulpet mange organisationer i alle størrelser, med at gennemføre og afrapportere markeds- og kundeanalyser. Ja, vi har jo faktisk næsten 15 års erfaring med værdiskabende markedsanalyser.

I 2007 blev vi omdannet til et aktieselskab med Dennis Blome som eneindehaver.
I 2012 etablerede vi en firmaadresse i Tyskland med henblik på at servicere specielt kunderne på det tyske Food Service marked.
I 2012 ændrede vi navn fra 4B Analyse & Marketing A/S til 4B Research A/S.

 

 
Fokus på det, der IKKE er der
24/07/17

Retter uden gluten, uden laktose, uden sukker og uden fedt, er det som restauranterne, hotellerne, kantinerne og de offentlige køkkener har mere og mere fokus på.

BIG data er som teenagesex
01/06/17

Alle taler om det, ingen ved rigtigt, hvordan de skal gøre det, men alle tror, at alle andre gør det, så alle hævder, at de gør det. Jeg taler naturligvis om big data.

TDC har set lyset!
08/05/17

Det er tungt og dyrt at behandle kundehenvendelser, der sker på baggrund af fejl, misforståelser eller reklamationer.

"Vi har mere end 10 års erfaring med værdiskabende markedsanalyser"