Vi har altid fokus på at give vore kunder enkle, overskuelige og hurtige indsigter i udvalgte målmarkeder

Historie

4B Research blev stiftet af Dennis Blome i 2003, ud fra /omnibus-byg-foraar-2016-(1)ideen om at danske organisationer laver for få eller slet ingen
markeds- og kundeanalyser. Herefter har vi gennem
årene hjulpet mange organisationer i alle størrelser, med at gennemføre og afrapportere markeds- og kundeanalyser. Ja, vi har jo faktisk næsten 15 års erfaring med værdiskabende markedsanalyser.

I 2007 blev vi omdannet til et aktieselskab med Dennis Blome som eneindehaver.
I 2012 etablerede vi en firmaadresse i Tyskland med henblik på at servicere specielt kunderne på det tyske Food Service marked.
I 2012 ændrede vi navn fra 4B Analyse & Marketing A/S til 4B Research A/S.

 

 
Nøglebundtet eller Schlüsselbund til byggebranchen
05/03/18

Et stærkt samarbejde med markedsafdækning, PR – kommunikation og etablering af kontakter i Tyskland.

Eksport til Tyskland
28/02/18

Jeg var rådgiver i et gremium, der skulle vurdere 10 danske virksomheders forberedelse til det tyske marked.

Nøglebundtet eller Schlüsselbund for fødevarer
25/01/18

Et stærkt samarbejde med markedsafdækning, PR – kommunikation og etablering af kontakter i Tyskland.

"Vi har mere end 10 års erfaring med værdiskabende markedsanalyser"