Vi har altid fokus på at give vore kunder enkle, overskuelige og hurtige indsigter i udvalgte målmarkeder

—Vores arbejdsmetode

Vi har i det daglige fokus på, at det skal være let at samarbejde med os, og det kommer til udtryk ved, at vi gennem erfaringer har tilegnet os viden om vores kunders brancher, som gør os i stand til hurtigt at bemærke og forstå organisationens behov.

Yderligere har vi fokus på at holde os orienteret om markedet og følge vores kunders samt konkurrenters adfærd samt udvikle og udnytte vores egen, vores kollegaers og organisationens viden for at tilfredsstille vore kunder.

Til sidst og ikke mindst sætter vi gennemskuelighed meget højt og i den henseende mener vi, at en aftalt pris er den endelig pris – det betyder, at du ikke får en ekstra udgift ved den bestilte løsning.

 
Fokus på det, der IKKE er der
24/07/17

Retter uden gluten, uden laktose, uden sukker og uden fedt, er det som restauranterne, hotellerne, kantinerne og de offentlige køkkener har mere og mere fokus på.

BIG data er som teenagesex
01/06/17

Alle taler om det, ingen ved rigtigt, hvordan de skal gøre det, men alle tror, at alle andre gør det, så alle hævder, at de gør det. Jeg taler naturligvis om big data.

TDC har set lyset!
08/05/17

Det er tungt og dyrt at behandle kundehenvendelser, der sker på baggrund af fejl, misforståelser eller reklamationer.

"Vi har mere end 10 års erfaring med værdiskabende markedsanalyser"