Vi har altid fokus på at give vore kunder enkle, overskuelige og hurtige indsigter i udvalgte målmarkeder

Vores mål

Vores mål er at gøre det nemt for dig, som kunde, at tilegne dig ny viden, og dermed holde trit med udviklingen og derigennem holde momentum. Dette kommer blandt andet til udtryk ved;

Vores løsningspakker er enkle, overskuelige
Vores priser er konkurrencedygtige
De endelige resultater leveres i et letforståeligt sprog og i en simpel samt overskuelig præsentation.


Overskuelige løsninger og resultater gør det nemlig både lettere at træffe fremadrettede valg samt tilegne sig ny viden, og dermed gør vi det nemt for dig at implementere den nye viden, så den ikke går tabt.Det betyder dermed for dig, som kunde, at den frembragte viden er let at forstå samt videre formidle i organisationen.


I dette link kan du se et eksempel på vores enkle måde at afrapportere resultaterne.

 
Fokus på det, der IKKE er der
24/07/17

Retter uden gluten, uden laktose, uden sukker og uden fedt, er det som restauranterne, hotellerne, kantinerne og de offentlige køkkener har mere og mere fokus på.

BIG data er som teenagesex
01/06/17

Alle taler om det, ingen ved rigtigt, hvordan de skal gøre det, men alle tror, at alle andre gør det, så alle hævder, at de gør det. Jeg taler naturligvis om big data.

TDC har set lyset!
08/05/17

Det er tungt og dyrt at behandle kundehenvendelser, der sker på baggrund af fejl, misforståelser eller reklamationer.

"Vi har mere end 10 års erfaring med værdiskabende markedsanalyser"