Vi har altid fokus på at give vore kunder enkle, overskuelige og hurtige indsigter i udvalgte målmarkeder

Kendskabsanalyse

Bruger du dine markedsføringskroner rigtigt?
Forudsætningen for at sælge sine produkter og ydelser er, at kunderne kender til dem eller til virksomheden. Derfor er virksomheder nødt til at gøre opmærksom på sig selv via forskellige markedsføringstiltag, så der skabes grobund for et tilpas stort antal kunder.

Men spørgsmålet er, hvor godt tidligere tiltag har virket, og hvilke tiltag man skal satse på fremover.

Vi kan hjælpe jer med at få svar på spørgsmål som:

Hvor stor en andel af markedet kender jer?
Er der geografiske områder, hvor man ikke kender jer?
Hvor stor en andel af jeres potentielle kunder har hørt om jeres nye produkt?
Hvor kender kunder og potentielle kunder jer fra?
Er I ligeså kendte som jeres nærmeste konkurrenter?
Hvilke fagblade, radiokanaler eller messer vil give jer kontakt til flest potentielle kunder?


Ved at få svar på disse og andre spørgsmål opnår I viden om, hvordan jeres markedsførings-kroner giver størst effekt på kendskabet hos potentielle nye kunder, og hvordan I bedst minder nuværende kunder om, at I stadig eksisterer.

 
Fokus på det, der IKKE er der
24/07/17

Retter uden gluten, uden laktose, uden sukker og uden fedt, er det som restauranterne, hotellerne, kantinerne og de offentlige køkkener har mere og mere fokus på.

BIG data er som teenagesex
01/06/17

Alle taler om det, ingen ved rigtigt, hvordan de skal gøre det, men alle tror, at alle andre gør det, så alle hævder, at de gør det. Jeg taler naturligvis om big data.

TDC har set lyset!
08/05/17

Det er tungt og dyrt at behandle kundehenvendelser, der sker på baggrund af fejl, misforståelser eller reklamationer.

"Vi har mere end 10 års erfaring med værdiskabende markedsanalyser"