Vi har altid fokus på at give vore kunder enkle, overskuelige og hurtige indsigter i udvalgte målmarkeder

Kendskabsanalyse

Bruger du dine markedsføringskroner rigtigt?
Forudsætningen for at sælge sine produkter og ydelser er, at kunderne kender til dem eller til virksomheden. Derfor er virksomheder nødt til at gøre opmærksom på sig selv via forskellige markedsføringstiltag, så der skabes grobund for et tilpas stort antal kunder.

Men spørgsmålet er, hvor godt tidligere tiltag har virket, og hvilke tiltag man skal satse på fremover.

Vi kan hjælpe jer med at få svar på spørgsmål som:

Hvor stor en andel af markedet kender jer?
Er der geografiske områder, hvor man ikke kender jer?
Hvor stor en andel af jeres potentielle kunder har hørt om jeres nye produkt?
Hvor kender kunder og potentielle kunder jer fra?
Er I ligeså kendte som jeres nærmeste konkurrenter?
Hvilke fagblade, radiokanaler eller messer vil give jer kontakt til flest potentielle kunder?


Ved at få svar på disse og andre spørgsmål opnår I viden om, hvordan jeres markedsførings-kroner giver størst effekt på kendskabet hos potentielle nye kunder, og hvordan I bedst minder nuværende kunder om, at I stadig eksisterer.

 
Omnibus undersøgelser
03/09/18

Så laver vi igen vores omnibusundersøgelser i byggebranchen og Food Service.

Fødevarefusk
20/08/18

Gør producenterne nok for at undgå fødevarefusk i Food Service segmentet?

Nøglebundtet eller Schlüsselbund til byggebranchen
05/03/18

Et stærkt samarbejde med markedsafdækning, PR – kommunikation og etablering af kontakter i Tyskland.

"Vi har mere end 10 års erfaring med værdiskabende markedsanalyser"