Vi har altid fokus på at give vore kunder enkle, overskuelige og hurtige indsigter i udvalgte målmarkeder

Kundecase Desmi Pumping Technology A/S


"Vi har haft et godt samarbejde med 4B, som til en rigtig god pris har givet os et aktivt værktøj at arbejde med fremadrettet.
4B leverede i første omgang et udkast til hvordan spørgerammen kunne se ud og i fællesskab via mail og telefon fik vi den tilpasset, så den passede til vores kunder og forretning world wide.
Det har fra start været højt prioriteret, at bruge analysen aktivt internt i DESMI ift. indsatser og målsætninger, frem for at den skulle ende som støv på hylden."

"4B har i høj grad levet op til vores forventning om en brugbar rapport. Rapportens resultater og konklusioner er formidlet meget professionelt og det har været nemt at arbejde videre med diverse indsatser efterfølgende".

 
 

Karina Poulsen
Marketingkoordinator

/omnibus-byg-foraar-2016-(1)
 

Se hele kundecasen her: Desmi Pumping Technology

 
Fokus på det, der IKKE er der
24/07/17

Retter uden gluten, uden laktose, uden sukker og uden fedt, er det som restauranterne, hotellerne, kantinerne og de offentlige køkkener har mere og mere fokus på.

BIG data er som teenagesex
01/06/17

Alle taler om det, ingen ved rigtigt, hvordan de skal gøre det, men alle tror, at alle andre gør det, så alle hævder, at de gør det. Jeg taler naturligvis om big data.

TDC har set lyset!
08/05/17

Det er tungt og dyrt at behandle kundehenvendelser, der sker på baggrund af fejl, misforståelser eller reklamationer.

"Vi har mere end 10 års erfaring med værdiskabende markedsanalyser"