Vi har altid fokus på at give vore kunder enkle, overskuelige og hurtige indsigter i udvalgte målmarkeder

Kundecase Findus Danmark A/S



"I en tid med begrænsede ressourcer og stadig større krav om vækst, valgte vi at gøre brug af 4B Research, med ønsket om at få et dybere kendskab til såvel markedet og kunderne vi arbejder med. Årsagen til valget af 4B Research var flere, et indgående kendskab til branchen i forvejen, gode relationer til et marked præget af relationssalg og ikke mindst, fik vi et sagligt og professionelt forslag til løsning af opgaven. 
Samarbejdet forløb meget tilfredsstillende, opgaven blev løst indenfor den aftalte periode. Præsentationen af resultaterne var enkelt og meget venligt opbygget, det var hurtigt at skabe sig et overblik over kommende udfordringer og muligheder. Desuden fandt jeg det særdeles nyttigt, at 4B Research udfordrede i gennemgangen af selve resultaterne - fremkom med forslag til forbedringer ligesom de takket være deres kendskab til markedet, turde udfordre os i dele af de actionpunkter der klart fremgik af rapporten."


"Jeg kan helt sikkert anbefale 4B Research som en samarbejdspartner".

Suzanne Grønfeldt

Salgsdirektør Findus Danmark A/S
 

Se hele kundecasen her: Findus Danmark

 
Fokus på det, der IKKE er der
24/07/17

Retter uden gluten, uden laktose, uden sukker og uden fedt, er det som restauranterne, hotellerne, kantinerne og de offentlige køkkener har mere og mere fokus på.

BIG data er som teenagesex
01/06/17

Alle taler om det, ingen ved rigtigt, hvordan de skal gøre det, men alle tror, at alle andre gør det, så alle hævder, at de gør det. Jeg taler naturligvis om big data.

TDC har set lyset!
08/05/17

Det er tungt og dyrt at behandle kundehenvendelser, der sker på baggrund af fejl, misforståelser eller reklamationer.

"Vi har mere end 10 års erfaring med værdiskabende markedsanalyser"