Vi har altid fokus på at give vore kunder enkle, overskuelige og hurtige indsigter i udvalgte målmarkeder

Opgaven:
Sanistål er én af Danmarks største grossister til industri og byggeri og betjener dagligt mange tusinde kunder.
Sanistål er dagligt i kontakt med deres kunder på flere kontaktpunkter, sælgere såvel interne som eksterne, webshop, leverancer og i deres butikker.
Sanistål ønsker løbende at få kundernes vurdering af de enkelte kontaktpunkter, for derigennem hurtigt at kunne optimere produkter og services og opnå tilfredse og loyale kunder.

Løsning:
For at imødekomme Saniståls ønsker om hurtige og præcise målinger med let overskuelige resultater, har 4B Research bygget en webbaseret portal, der giver Sanistål et godt overblik over de indsamlede data for hvert kontaktpunkt.
Dataindsamlingen foregår via udsendte sms’er, link fra webshop, telefoninterview samt data indtastet på Ipads i butikkerne.
Alle data indsamles i 4B Researchs surveysystem, der danner datagrundlag for den webbaserede portal.
Denne metode giver Sanistål mulighed for at få kundernes umiddelbare reaktion på oplevelsen i hver butik, webshoppen, med den interne sælger osv. Portalen er desuden interaktiv, da Saniståls medarbejdere som et supplement til de opsatte diagrammer har mulighed for selv at danne krydstabeller efter behov.
Desuden giver denne metode mulighed for, hurtigt at kunne gennemføre såvel større som mindre undersøgelser på alle eller enkelte kontaktpunkter efter behov.

 
Omnibus undersøgelser
03/09/18

Så laver vi igen vores omnibusundersøgelser i byggebranchen og Food Service.

Fødevarefusk
20/08/18

Gør producenterne nok for at undgå fødevarefusk i Food Service segmentet?

Nøglebundtet eller Schlüsselbund til byggebranchen
05/03/18

Et stærkt samarbejde med markedsafdækning, PR – kommunikation og etablering af kontakter i Tyskland.

"Vi har mere end 10 års erfaring med værdiskabende markedsanalyser"