Vi har altid fokus på at give vore kunder enkle, overskuelige og hurtige indsigter i udvalgte målmarkeder

Kundecase Unilever Danmark


 "Vi er rigtig godt tilfreds med det nye Food Service Kunde Index, det giver os en meget mere umiddelbar respons på de ting vi foretager os. Det er en kæmpe fordel at analysen kører løbende og vi altid har de nyeste data tilgængelige. Det er et super godt værktøj til at måle vores indsats både på konsulenterne i marken og salgskampagner men også det mere langsigtede som marketing, kendskab, omdømme, branding osv." 
 
"On-line værktøjet er simpelt og nemt at arbejde med og kvartalsrapporterne giver et hurtigt overblik".


Tina Lykke
Country Manager Food service
Unilever Danmark
 

Se hele kundecasen her: Unilever Danmark

 
Fokus på det, der IKKE er der
24/07/17

Retter uden gluten, uden laktose, uden sukker og uden fedt, er det som restauranterne, hotellerne, kantinerne og de offentlige køkkener har mere og mere fokus på.

BIG data er som teenagesex
01/06/17

Alle taler om det, ingen ved rigtigt, hvordan de skal gøre det, men alle tror, at alle andre gør det, så alle hævder, at de gør det. Jeg taler naturligvis om big data.

TDC har set lyset!
08/05/17

Det er tungt og dyrt at behandle kundehenvendelser, der sker på baggrund af fejl, misforståelser eller reklamationer.

"Vi har mere end 10 års erfaring med værdiskabende markedsanalyser"