Vi har altid fokus på at give vore kunder enkle, overskuelige og hurtige indsigter i udvalgte målmarkeder

Kundecase Unilever Danmark


 "Vi er rigtig godt tilfreds med det nye Food Service Kunde Index, det giver os en meget mere umiddelbar respons på de ting vi foretager os. Det er en kæmpe fordel at analysen kører løbende og vi altid har de nyeste data tilgængelige. Det er et super godt værktøj til at måle vores indsats både på konsulenterne i marken og salgskampagner men også det mere langsigtede som marketing, kendskab, omdømme, branding osv." 
 
"On-line værktøjet er simpelt og nemt at arbejde med og kvartalsrapporterne giver et hurtigt overblik".


Tina Lykke
Country Manager Food service
Unilever Danmark
 

Se hele kundecasen her: Unilever Danmark

 
Omnibus undersøgelser
03/09/18

Så laver vi igen vores omnibusundersøgelser i byggebranchen og Food Service.

Fødevarefusk
20/08/18

Gør producenterne nok for at undgå fødevarefusk i Food Service segmentet?

Nøglebundtet eller Schlüsselbund til byggebranchen
05/03/18

Et stærkt samarbejde med markedsafdækning, PR – kommunikation og etablering af kontakter i Tyskland.

"Vi har mere end 10 års erfaring med værdiskabende markedsanalyser"