Vi har altid fokus på at give vore kunder enkle, overskuelige og hurtige indsigter i udvalgte målmarkeder

Kundecase Unilever Danmark
 

Opgaven: Unilever Danmark ønskede at afdække slutbrugernes tilfredshed på udvalgte parametre. 

Løsning: Siden november 2011 har Unilever Danmark foretaget kundetilfredshedsanalyse via 4B Food Service Kunde Indeks.
Løsningen giver Unilever Danmark adgang til en online portal, hvor feed back fra deres kunder løbende opsamles og opdateres. Kunderne svarer bl.a. på, hvor tilfredse de er med produkterne, sælgerne, markedsføringen og evnen til at håndtere eventuelle reklamationer.
Besvarelserne kommer fra professionelle slutbrugere indenfor segmenterne Kantiner, Offentlige storkøkkener, Restauranter, Hotel- og konferencecentre samt Fast Food-sektoren.
Data præsenteres på en let og overskuelig måde i et webbaseret dashboard, hvor Unilever Danmark på ethvert tidspunkt kan hente de resultater, de måtte ønske i form af såvel diagrammer som tabeller.
For at sikre organisationens fokus på de indsamlede resultater, genereres der sideløbende en rapport hvert kvartal, der indeholder de væsentligste nøgletal. Rapporten sendes pr. e-mail til udvalgte medarbejdere i Unilevers organisation.
Løsningen er dermed en interaktiv, real-time kundetilfredshedsanalyse, der gør Unilever Danmark i stand til løbende at følge udviklingen i tilfredsheden hos deres slutkunder på udvalgte parametre.
 

 
Nøglebundtet eller Schlüsselbund til byggebranchen
05/03/18

Et stærkt samarbejde med markedsafdækning, PR – kommunikation og etablering af kontakter i Tyskland.

Eksport til Tyskland
28/02/18

Jeg var rådgiver i et gremium, der skulle vurdere 10 danske virksomheders forberedelse til det tyske marked.

Nøglebundtet eller Schlüsselbund for fødevarer
25/01/18

Et stærkt samarbejde med markedsafdækning, PR – kommunikation og etablering af kontakter i Tyskland.

"Vi har mere end 10 års erfaring med værdiskabende markedsanalyser"