Vi har altid fokus på at give vore kunder enkle, overskuelige og hurtige indsigter i udvalgte målmarkeder

Kundecase Vattenfall Vindkraft A/S

/omnibus-byg-foraar-2016-(1)


"Vattenfall Vindkraft A/S har erfaring med flere års samarbejde med 4B Research omkring holdnings- og markedsundersøgelse omkring vindprojekter.
Vi har altid oplevet et professionelt engagement fra 4B’s side, og de leverede produkter har altid været kvalitetssikrede og til den aftalte pris og budget. Firmaet har også været meget imødekommende ved at løse akutte opgaver.
Vores undersøgelser er et vigtigt værktøj i vores dialogorienterede arbejde og 4B Research er en vigtig sparring i at trimme undersøgelserne, så vi får det bedste og mest ”virkelighedsnære” resultat".
 
 

Arne Rahbek
Kommunikationschef
Danmark

/omnibus-byg-foraar-2016-(1)

 Læs hele kundecasen her: Vattenfall

 
Fokus på det, der IKKE er der
24/07/17

Retter uden gluten, uden laktose, uden sukker og uden fedt, er det som restauranterne, hotellerne, kantinerne og de offentlige køkkener har mere og mere fokus på.

BIG data er som teenagesex
01/06/17

Alle taler om det, ingen ved rigtigt, hvordan de skal gøre det, men alle tror, at alle andre gør det, så alle hævder, at de gør det. Jeg taler naturligvis om big data.

TDC har set lyset!
08/05/17

Det er tungt og dyrt at behandle kundehenvendelser, der sker på baggrund af fejl, misforståelser eller reklamationer.

"Vi har mere end 10 års erfaring med værdiskabende markedsanalyser"