Vi har altid fokus på at give vore kunder enkle, overskuelige og hurtige indsigter i udvalgte målmarkeder
Food Service kunderne øger efterspørgslen på økologi
Dennis Blome - 15/01/17

Vores nyligt gennemførte Food Service Indeks viser igen nogle interessante tendenser i markedet.
Der er fortsat en stigende efterspørgsel på økologiske varer denne efterspørgsel gælder alle de segmenter vi måler på, hoteller, restauranter, kantiner og offentlige køkkener.

Siden vi startede, med at lave vore Food Service Indeks i 2011, har der været en solid stigning gennem alle årene og denne ser ud til at fortsætte.

De store produktgrupper indenfor økologi i sektoren er mejeriprodukter og frugt & grønt. Men andre produktgrupper som kød/fisk/fjerkræ og drikkevarer oplever også en øget efterspørgsel af økologiske produkter.

Kunderne søger fortsat langt det meste af deres inspiration via Google søgninger, men kogebøger/madblade og kollegaer/netværk scorer også højt på listen.

Vil du vide mere eller ønsker du at se hele undersøgelsen, kan du kontakte os på telefon 36 92 61 30.



Tilbage til oversigten

 
 
Food Service kunderne øger efterspørgslen på økologi
15/01/17

Vore nyligt gennemførte Food Service Indeks viser igen nogle interessante tendenser i markedet.

Nøglebundtet eller Schlüsselbund til byggebranchen
05/03/18

Et stærkt samarbejde med markedsafdækning, PR – kommunikation og etablering af kontakter i Tyskland.

Eksport til Tyskland
28/02/18

Jeg var rådgiver i et gremium, der skulle vurdere 10 danske virksomheders forberedelse til det tyske marked.

"Vi har mere end 10 års erfaring med værdiskabende markedsanalyser"