Vi har altid fokus på at give vore kunder enkle, overskuelige og hurtige indsigter i udvalgte målmarkeder

Øg jeres indtjening på de bestående kunder, ved at lære dem bedre at kende.


I får et godt overblik over hvem jeres mest tilfredse og loyale kunder er. Det giver jer et faktuelt beslutningsgrundlag, til at forbedre jeres indsats over for kunderne.

Vi finder ud af hvad kunderne er tilfredse og utilfredse med, det giver jer muligheden for at gennemføre de rette tiltag for at øge loyaliteten hos jeres kunder.

Vi har gennem mere end 10 år gennemført kundetilfredshedsanalyser for kunder i flere brancher.

Ring til os på 36 92 61 30 og lad os tage en uforpligtende snak hos os eller hos jer.
Det koster højest en kop kaffe.

 
Fokus på det, der IKKE er der
24/07/17

Retter uden gluten, uden laktose, uden sukker og uden fedt, er det som restauranterne, hotellerne, kantinerne og de offentlige køkkener har mere og mere fokus på.

BIG data er som teenagesex
01/06/17

Alle taler om det, ingen ved rigtigt, hvordan de skal gøre det, men alle tror, at alle andre gør det, så alle hævder, at de gør det. Jeg taler naturligvis om big data.

TDC har set lyset!
08/05/17

Det er tungt og dyrt at behandle kundehenvendelser, der sker på baggrund af fejl, misforståelser eller reklamationer.

"Vi har mere end 10 års erfaring med værdiskabende markedsanalyser"