Vi har altid fokus på at give vore kunder enkle, overskuelige og hurtige indsigter i udvalgte målmarkeder

Få hurtigere return on investment ved lancering af nye produkter.


I får et markedskort over de konkurrerende produkter, der findes på markedet i forvejen, samt et overblik over hvad kunderne forventer af jer som leverandør.

Vi taler med en række potentielle eller bestående kunder, for at finde ud af hvem de køber lignende produkter af i forvejen og hvilke produktegenskaber og services, de vægter højest ved valg af leverandør.

Med disse resultater får I muligheden for, at tilpasse produkter og services inden lanceringen og ramme markedet bedre.

Ring til os på 36 92 61 30 og lad os tage en uforpligtende snak hos os eller hos jer.
Det koster højest en kop kaffe.

 
Fokus på det, der IKKE er der
24/07/17

Retter uden gluten, uden laktose, uden sukker og uden fedt, er det som restauranterne, hotellerne, kantinerne og de offentlige køkkener har mere og mere fokus på.

BIG data er som teenagesex
01/06/17

Alle taler om det, ingen ved rigtigt, hvordan de skal gøre det, men alle tror, at alle andre gør det, så alle hævder, at de gør det. Jeg taler naturligvis om big data.

TDC har set lyset!
08/05/17

Det er tungt og dyrt at behandle kundehenvendelser, der sker på baggrund af fejl, misforståelser eller reklamationer.

"Vi har mere end 10 års erfaring med værdiskabende markedsanalyser"