Værdien for dig

Kundereferencer Byggebranchen

Carl Ras

Kundeanalyse
Carl Ras ønskede at afdække kundernes tilfredshed med udvalgte parametre
Der blev gennemført 1000 web- og telefoninterview med tilfældigt udvalgte kunder
Respondenterne blev bl.a. spurgt til, hvor tilfredse de er med sortimentsbredden, internt salg, prisniveau og kommunikation
Analyse ikke-kunder
Carl Ras ønskede at afdække potentielle kunders kendskab og holdning til Carl Ras
Der blev gennemført 300 telefoninterview med tilfældigt udvalgte ikke-kunder
Respondenterne blev bl.a. spurgt til, hvem de handler hos, hvad der er godt/dårligt ved Carl Ras, og hvad der er vigtigst ved valg af leverandør

Sanistål

Kundeanalyse
Sanistål ønskede at afdække kundernes tilfredshed med udvalgte kontaktpunkter
Der blev indsamlet data via et banner på Saniståls hjemmeside, der linkede til spørgeskemaer for de enkelte kontaktpunkter (webshop, butik, logistik, eksternt salg m.m.)
Resultaterne præsenteres i et online dash board med foruddefinerede diagrammer – derudover kan Sanistål selv danne krydstabeller efter behov
Markedsføringsanalyse
Sanistål ønskede at afdække, hvordan kunderne foretrækker at få information fra Sanistål, samt hvilke online medier de bruger i dag
Der blev gennemført 300 telefoninterview med tilfældigt udvalgte kunder
Respondenterne blev bl.a. spurgt til, hvilke fagportaler de bruger professionelt, og hvad de gerne vil informeres om, når de modtager materiale fra Sanistål

STARK

Evaluering af byggemøder
STARK ønskede at afdække oplevelsen af byggemøder
Der blev gennemført 141 telefoninterview med private respondenter, der havde booket et byggemøde på STARKs hjemmeside
Respondenterne blev bl.a. spurgt til, om mødet var blevet afholdt, og om det levede op til deres forventninger

Cembrit

Nordisk kendskabsanalyse
Cembrit ønskede at afdække kundernes kendskab til en konkret produktserie
Der blev gennemført telefoninterview med tilfældigt udvalgte kunder i Danmark, Sverige, Norge, og Finland
Respondenterne blev bl.a. spurgt til, om de kender produkterne, og om de forhandler/bruger dem i dag
Analyse af montagevejledninger
Cembrit ønskede at afdække kundernes forhold til montagevejledningerne
Der blev gennemført 400 web- og telefoninterview med tilfældigt udvalgte kunder
Respondenterne blev bl.a. spurgt til, hvornår de bruger montagevejledninger, og hvilken type der vil være bedst i det daglige arbejde

F. Engel

Kundeanalyse (forhandlere)
F. Engel ønskede at afdække forhandlernes tilfredshed med udvalgte parametre
Der blev gennemført 188 telefoninterview med tilfældigt udvalgte kunder
Respondenterne blev bl.a. spurgt til, hvor tilfredse de er med produktkvaliteten, sælgernes faglige niveau og hvilken andel af købet, der lægges hos F. Engel
Analyse slutbrugere
F. Engel ønskede at afdække slutbrugernes (håndværker/industri m.m.) kendskab til F. Engels mærker samt tilfredsheden med udvalgte parametre
Der blev gennemført 1000 telefoninterview med tilfældigt udvalgte virksomheder i slutbrugersegmentet
Respondenterne blev bl.a. spurgt til, hvilke mærker de kender/bruger/foretrækker, og hvordan de vurderer kvaliteten af F. Engels mæker

Ruko

Kundetilfredshedsanalyse
Ruko ønskede at afdække kundernes tilfredshed med udvalgte parametre
Der blev gennemført 101 telefoninterview med tilfældigt udvalgte kunder
Respondenterne blev bl.a. spurgt til, hvor tilfredse de er med leveringstiden, mængden af sælgerbesøg, og hvordan de opfatter Ruko (nytænkende, kundeorienteret, professionel)

Kwintet Denmark

Kendskabsanalyse
Kwintet Denmark ønskede at afdække håndværkeres kendskab til forskellige mærker
Der blev gennemført 103 telefoninterview med tilfældigt udvalgte håndværkere
Respondenterne blev bl.a. spurgt til, hvilke mærker de kender, hvad de lægger vægt på ved valg af arbejdstøj, og hvilke udsagn der passer bedst på udvalgte mærker.

Bliv ringet op