Vores idegrundlag består af vores mission og vision samt vores 4B’er.
Det danner rammen for:
“hvem vi er”
“hvordan vi arbejder”
“hvorfor vi arbejder sådan”
“og hvordan vi gerne vil skabe værdi for vores kunder”.
Dermed er vores idegrundlag med til at skabe vores profil som organisation. Det er en pejling på, hvordan vi ønsker at give værdi til vores kunder og behandle vores medarbejdere.
Vores mission er:
“at give vore kunder enkle, overskuelige og hurtige indsigter i udvalgte målmarkeder. Så de kan træffe de rette beslutninger i en hastig foranderlig verden”.
En uddybelse af vores mission: er at for tiden, hvor nye medier, nye teknologier og nye markeder konstant opstår, udfordrer organisationerne til at undersøge markedet.
Der kommer mange hastigt opståede spørgsmål fra medarbejdere og kunder plus et behov for nye løsninger på markedet. Vi kommer med de hurtige underbyggede svar på disse hastigt opståede spørgsmål, så I har mulighed for at følge med medarbejdernes og kundernes behov samt reagere hurtigere end dine konkurrenter i de nye tider.
For at vores mission lykkes har vi vores vision for øje:
Vores vision er:
”vi giver viden værdi med enkle og overskuelige resultater”
Vores vision pointerer det grundlæggende ved vores arbejde. Som er at levere resultaterne i letforståeligt sprog og i en enkel samt overskuelig præsentation.
Vi mener nemlig, at overskuelige resultater gør det nemmere at implementere den nye viden, så den ikke går tabt. Det bliver derfor også nemmere, at kunne træffe fremadrettede valg på baggrund af den nye viden.
Resultaterne opnår vi gennem brug af vores 4B’er. De danner rammen for vores arbejdsmetode og er med til at sikre, at vores analyser og løsninger er brugbare. Så derfor bliver de 4B’er, også det vi gør for dig i og om markedet:
BETRAGTE
BEREGNE
BEDØMME
BERETTE
Idegrundlag
Vi betragter vores idegrundlag i samspil med vores erfaringer, personlige og faglige kvalifikationer som det nødvendige fundament for både at kunne løse analyseopgaver og at fungere som sparringspartner.